Nora'nın Kitaplığı : Görkemli Ölüm (In Death #2) - Kitap Yorumu

11 Şubat 2021 Perşembe

Görkemli Ölüm (In Death #2) - Kitap Yorumu


İlk kurban yağmurunun altında kaldırımda yatarken bulunmuş, ikincisi kendi apartmanında öldürülmüştü. New York Polis Departmanı'ndan Teğmen Eve Dallas, iki cinayet arasındaki bağlantıları bulmakta hiç zorlanmamıştı. Kurbanların her ikisi de güzel ve son derece başarılı kadınlardı. İlgi çekici yaşamları ve aşklarıyla bütün şehrin dilindeydiler. İki kurbanın büyük güç ve servete sahip erkeklerle kurduğu mahrem ilişkiler, Eve'in, kendi sevgilisi Roarke'un da içinde olduğu uzun bir şüpheliler listesini dikkate almasını gerektiriyordu. Eve bir kadın olarak, yatağını paylaştığı erkeğe güvenmek zorundaydı; ancak bir polis olarak görevi, önüne çıkan hertürlü ipucunu izlemekti. Yüreğinin sesine kulağını tıkayarak her türlü dedikoduyu ve skandalı soruşturması, her gizli arzuyu keşfetmesi gerekiyordu; ne denli karanlık ve tehlikeli olursa olsun.



Herkese merhaba! Bugün Eve Dallas serisinin 2. Kitabı Görkemli Ölüm ile geldim. Bu seriye hızlı bir giriş yaptım, öyle değil mi 😅 Yeni seriye başlamayacağım derken 52 kitaplık bir seride emin adımlarla ilerliyor olmak benim için de bir miktar şaşırtıcı ama bu serinin kitapları o kadar akıcı ve her şey o kadar yerinde, olması gerektiği gibi ki, bir okur olarak beni gerçekten çok tatmin ediyorlar. Kitapları ilgiyle okuyup bitirdiğimde de kendimi gerçekten mutlu hissediyorum 🥺 (Bittiği için değil, genel olarak yani... auram değişiyor diyebiliriz :D) Gerçi cinayet ve ölüm bazlı bir kitap olduğunu düşünürsek bana mutluluk veriyor olması biraz garip.. ama bunu düşünmeyelim şimdi.

Bir kez daha, polisiye, bilim kurgu, romantizm, aksiyon ve psikolojik analizlerin harmanlanmasıyla oluşmuştu bu kitap da. Her zerresini sevdim gerçekten. Öyle olağanüstü bir etkilenme halim yok tabii ki ama benim için sürükleyici ve zevkli bir okumaydı, ayrıca bir an önce de seriye devam etme isteği uyandırdı bende. Bir önceki kitapta bahsetmeyi unutmuştum, cinayet zanlısı olasılık belirleme programı teknolojisi beni özel olarak çok etkiliyor bu seride 😂 Sonsuzluğun Sonu’ndaki teknolojide de bu hisle dolmuştum, böyle orijinal fikirlere bayılıyorum! Eve ve Roarke’ın seri sonsuza kadar gitmiyormuşçasına, sanki üç kitaptan oluşuyormuşçasına ilişkilerinde ışık hızıyla ilerlemeleri beni güldürmeye başladı bu kitapta. İki karakteri birbirlerinden bağımsız olarak, ayrı ayrı da çok sevsem de kabul etmem lazım, beraber çok tatlılar. ❣️

Not: Dayanamadım serinin kalanını da topluyorum, buralarda yakında 3-4. kitapların yorumunu da görürseniz şaşırmayın 👅


Ölüm Serisi Yorumlarım:

Yazar: Nora Roberts    Orijinal İsim: Glory In Death     Yayınevi: Epsilon   

 Sayfa Sayısı: 334      GoodReads Puanı: 4.26




4 yorum :

  1. Ben yalnızca ilkini okudum ve en azından ikiyi ve üçü indirimde bulursam yakalamayı düşünüyorum. EveRoarke ikilisi bizi kendine baya çekti galiba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kitapta bu kadar alıştıysam 5. kitap bitince neler yaşayacağım bilmek bile istemiyorum :(

      Sil
  2. 52 kitaplık bir seri. Vay canına. O kadar ne anlatmış yazar merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitapta farklı bir cinayet çözüyor dedektif. Başrollerin ilişkisi dışında kitaplar birbirine pek bağlı değil, o yüzden seriye devam etme stresine girmeden her biri bağımsız bir kitapmış gibi okumak güzel oluyor 😊

      Sil